Tuesday, March 10, 2015

2. päev paleoga

Hommikul ärkasin tõsise pohmelliga. Ja ei, ma ei olnud eelmisel õhtul pidu pannud. Mitte tilkagi alkoholi. Aga mul on ka varem seda nn pohmelli ette tulnud. Mingitel kordadel on see olnud seotud vähese unega. Kõikidel muudel kordadel on jäänud põhjus välja selgitamata. Seekord siis ka konkreetset põhjust ma välja selgitada ei suutnud. Vererõhk? Veresuhkur? Ei tea. Joodud sai piisavalt. Toit oli kõik õige. Edasi läks aga asi veel imelikuks. Hakkas palav. Siis hakkas veel palavam. Higistamine. Lõpuks tekkis maovalu koos pööramisega. Ja siis meenus! Mu menüüs oli soolalõhe ühe väikse vahepalana. Kahtlustan, et see lõhe mu sisikonna pöördesse ajaski. Mida õhtu poole, seda paremaks muutus ka enesetunne. Aga apteegist käisin ikkagi läbi ja ostsin maorohtu kah. Nii igaks juhuks.

Menüü
H: munapuder singi ja rohelise paprikaga, salatisegu
VP: apelsin ja mandlid
Õ: salatilehtedesegu koos tomati, 3 keedetud muna ja avokaadoga. Spl majoneesi ka ja seemned.
Peale trenni: mango

Trenniskoor: intervalljooksmine 1+2, kus 1 minuti jooksin ja 2 minutit kõndisin ja kilomeetreid kokku 6. 

Hommikusöögist pilti kah:

No comments:

Post a Comment