Wednesday, March 11, 2015

3. päev: kulmud kevadeks valmis!

Mida rohkem päikest näitab, seda rohkem tekib sisemist pakitsust. Tahaks olla kohe nüüd ilus ja sale ja tark ja ... Elu on näidanud, et kõike korraga ei saa. Järelikult tuleb hakata samm-sammu haaval selle ideaali poole minema. Nii ma olengi endale kokku kahmanud palju igasugused vidinaid ja huvitavaid asja ja ühel hetkel hakkan ma neid ka siin presenteerima.

Alustan aga sellest, et mõnda aega tagasi kohtasin FB-s kulmu hoolduse reklaami. Ma enam täpselt ei mäleta, kuidas see kõik kirjas oli, aga igatahes hakkas see mind huvitama. Sheerisin ja laikisin ja nii saingi endale lisaks kulmuhooldusele ka tasuta meigi. Broneerisin aja ja jäin äraootavale seisukohale. Sest no olgem ausad. Ka varem on mu kulmude kallal toimetatud ja ei ole ju võimalik, et ma nüüd mingi uue elamuse saan. Enam-vähem olen ma kulmudega ka kogu aeg rahul olnud, sest 1. materjali on päris palju ja 2. nad on siiski tiba tumedamad, kui blondidel muidu. Aga kuna mulle üleüldiselt meeldib, kui keegi minu kallal nokitseb ja vaeva näeb, siis otsustasingi, et nüüd ma lähen.

Kui tavaliselt näeb kogu protseduur välja nii: 1. kulmud puhastatakse; 2. uuritakse natukene kulmukaare kohta; 3. kulmud kitkutakse; 4. raha makstakse, siis eilne üritus oli ikka hoopis midagi muud. No alustuseks kanti kulmudele värv. Jäime heledama pruuni juurde, sest näkku röökivad kulmud mulle ei meeldi. Raamigu nad nägu või mitte. Mulle meeldib loomulikkus. Ja teatav tagasihoidlikkus. Seega, heledam pruun. Siis järgmisena võttis Janne niidi ja mõõtis mu kulmukaare täpselt välja. Nurgad ja siis ülevalt ja alt ja muudkui joonistas ja pani täppe. Edasi järgnes vahatamine ja pintsettidega viimistlemine. Tulemus? Minu arvates väga ilus. Pilti vaadates sain ma muidugi hiljem ise ka aru, kui haledad kulmud mul varem olid. Igatahes hakkas kulmukaar juba päris käest ära minema :)


Toidust ka.
H: Breakfast hash.
L: apelsin, 2 viilu sinki
Õ: kana salsa koos lillkapsariisiga

Hommikusöök oli väga põnev, sest tegin seda bataadiga. Nimelt tuli pool bataati ära riivida ja siis koos purustatud küüslauguküünega kookosrasvas (võis) kenasti pruunistada. Moodustada pannile kaks pätsikest. Aa, enne tuli cayenne´i pipart ka lisada. Nii, siis munad pätsikestele lüüa. Maitsestada soola ja pipraga ja lasta munal valmida.
Mul oli selle hommikusöögi osas tugev eelarvamus, sest mulle ei sobi tavaliselt magusa ja soolase kooslus. Aga see oli väga hea. Tõesti oli hea. Kui ma selle cayenne´iga nii helde ei oleks olnud :)

Ahjaa, kust kulmud sain? Ikka siit!

No comments:

Post a Comment